Email. contact@impulsit.ro

Tel:   0740013588

 Cluj-Napoca, Str. Campul Painii nr 3-5 , Et 4. Coratim Business Center

© 2018 created by ISS CLUJ

Office

Recomandat companiilor cu pana la 5 echipamente

Incepand de la 

 50 euro

Corporate

Recomandat companiilor cu pana la 15 echipamente

Incepand de la

150 euro

Enterprise

Recomandat companiilor cu peste 20 echipamente

Incepand de la 

200 euro

Interventie               PC/Mac

   Interventie programata cu cost fix pentru rezolvarea problemelor soft la sediul clientului

Cost FIX

250 lei

Interventie

               CCTV

Interventie programata pentru rezolvarea oricarei probleme a sistemelor de supraveghere video.

Cost minim:

250 lei

Interventie

         Printing

      Interventie programata la sediu clientului pentru orice echipament

de printare

(Copiatoare/multifunctionale/Plotere)

Incepand de la:

100 lei

Servicii pe baza de abonament lunar sau Interventie programata

 

    Impuls IT ofera companiilor din Cluj  si judetele limitrofe servicii de mentenanta IT bazate pe abonamente lunare.

Serviciile de suport de la distanta si help-desk se pot oferi companiilor din toata Romania.

   Abonamentele pe care le-am construit sunt bazate pe nevoile statistice ale companiilor mici si medii. Oricare dintre abonamentele de mai jos se pot si se vor personaliza in functie de nevoile tale. Companiile care aleg contractele de mentenanta IT bazate pe abonament beneficieaza de discounturi de pana la 50% la toate serviciile Impuls.

     
Pentru fiecare client in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru si a cerintelor companiei, astfel oferindu-va cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor dumneavoastra. 

Componenta Abonamentelor de mentenata IT  

  • Interventii gratuite si nelimitate fara nici un cost suprimentar;

  • Suport Tehnic - vizite lunare periodice programate in prealabil;

  • Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor;

  • Testarea periodica a intregului sistem de calcul;

  • Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software;

  • Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger);

  • Rezolvarea prompta a oricaror probleme de IT, prin timpul rapid de interventie;

  • Furnizarea de produse IT, hardware si software, direct la sediu clientului;

  • Furnizarea consumabilelor necesare pentru echipamenteke de printing si birotica;

  • Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C;

  • Asigurarea integritatii datelor prin proiectarea si intretinerea sistemului de backup automat;

  • Monitorizare continua a echipamentelor IT ale clientilor, pentru detectarea unor probleme IT majore inainte de producerea lor;